Štěpán Trvaj
Bachelor's thesis
Prototyp hry Star Liberation
Videogame Prototype
Abstract:
Prototyp počítačové hry Star Liberation. Jedná se o technické demo které demonstruje většinu herních mechanik. V této 2D sci-fi hře hráč pilotuje vesmírnou loď a jeho úkolem je zjistit kdo unesl princeznu. Hra kombinuje vyšetřování, real-time vesmírné bitvy a objevování herního světa. Hře i samotnému UI dominuje ručně kreslená ilustrace.Abstract:
Prototype of the computer game Star Liberation. This is a technical demo that demonstrates most of the game mechanics. In this 2D sci-fi game the player pilots a spaceship and his task is to find out who kidnapped the princess. The game combines investigation, real-time space battles and exploration of the game world. The game and the UI itself are dominated by hand-drawn illustrations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Michal Ščuglík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trvaj, Štěpán. Prototyp hry Star Liberation. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
Alžběta Růčková -
Počítačová hra jako umělecké dílo
Tereza Cibulková -
Hra jako (foto)grafické umělecké dílo
Hana Müllerová -
Associations of the mindfulness and Internet gaming disorder: Implications for the game design
Laura Ondušková -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová