Bc. Jan Vala

Bachelor's thesis

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Basic Formats of the Electronic-Internet Advertising and Measurement of their Effectiveness
Anotácia:
V této bakalářské práci se zabývám Základními formáty elektronické-internetové reklamy a měřením jejich účinnosti. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a prakticko-aplikační. V teoretické části popisuji stav českého internetového prostředí, výši investic do internetové reklamy a také se snažím odhadnout budoucí trend tohoto odvětví. Dále popisuji jednotlivé formáty internetové reklamy, a jakými …viac
Abstract:
This thesis deals about the basic formats of the electronic-internet advertising and measurement of their effectiveness. The thesis consists of two parts: theoretical one and practical-applied one. The theoretical part describes the current state of the Czech internet environment, the level of investment in internet advertising and also it tries to predict the future trend of the industry. Furthermore …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication