Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK – Ing. Karolína Tomášková
Ing. Karolína Tomášková
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
Building a global brand using of the product IMC in the selected company
Anotace:
V současné turbulentní době je budování globální značky produktu nebo firemní značky nutností. Díky novým komunikačním technologiím se značky dostávají do mediálních prostředí a mohou oslovit velké množství adresných zákazníků. Podstatou práce je zkombinovat konvenční i moderní komunikační nástroje s cílem vybudovat větší informovanost a image vybrané značky. Diplomová práce se zabývá tématem budování …víceAbstract:
In today's turbulent times, building a global brand or product is a must. With new communications technologies, brands can get into media environment and can reach a large number of addressable customers. The essence of the work is to combine both conventional and modern communication tools in order to build more awareness and image of the selected brand. Submitted diploma thesis is focused on building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček