Ing. Karolína Tomášková

Diplomová práce

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK

Building a global brand using of the product IMC in the selected company
Anotace:
V současné turbulentní době je budování globální značky produktu nebo firemní značky nutností. Díky novým komunikačním technologiím se značky dostávají do mediálních prostředí a mohou oslovit velké množství adresných zákazníků. Podstatou práce je zkombinovat konvenční i moderní komunikační nástroje s cílem vybudovat větší informovanost a image vybrané značky. Diplomová práce se zabývá tématem budování …více
Abstract:
In today's turbulent times, building a global brand or product is a must. With new communications technologies, brands can get into media environment and can reach a large number of addressable customers. The essence of the work is to combine both conventional and modern communication tools in order to build more awareness and image of the selected brand. Submitted diploma thesis is focused on building …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní