Bc. Michal Trnovský
Master's thesis
IMK a její aplikace v politické kampani
IMK and its application in political campaign
Abstract:
V diplomové práci bude řešena problematika integrované marketingové komunikace a její využití v politické kampani. Při zpracování vybraného tématu budou shromažďovány a analyzovány dostupné informace o politických kampaních. Cílem práce je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování úspěšné politické kampaně. Dále bude analyzována a zhodnocena politické …moreAbstract:
This thesis will deal with the issue of integrated marketing communication and its use in political campaign. When processing a selected topic will be collected and analyzed available information on political campaigns. The aim is to identify all relevant theoretical knowledge related to marketing management and planning a successful political campaign. It will also be analyzed and evaluated political …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vnzk5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček