IMK a její aplikace v politické kampani – Bc. Michal Trnovský
Bc. Michal Trnovský
Diplomová práce
IMK a její aplikace v politické kampani
IMK and its application in political campaign
Anotace:
V diplomové práci bude řešena problematika integrované marketingové komunikace a její využití v politické kampani. Při zpracování vybraného tématu budou shromažďovány a analyzovány dostupné informace o politických kampaních. Cílem práce je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování úspěšné politické kampaně. Dále bude analyzována a zhodnocena politické …víceAbstract:
This thesis will deal with the issue of integrated marketing communication and its use in political campaign. When processing a selected topic will be collected and analyzed available information on political campaigns. The aim is to identify all relevant theoretical knowledge related to marketing management and planning a successful political campaign. It will also be analyzed and evaluated political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vnzk5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček