Podpůrná opatření k inkluzivnímu vzdělávání očima učitelů – Šárka PROKOPOVÁ
Šárka PROKOPOVÁ
Master's thesis
Podpůrná opatření k inkluzivnímu vzdělávání očima učitelů
Support measures for inclusive education through the eyes of teachers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání podpůrných opatření v inkluzivním vzdělávání. Cílem bylo zjistit názory učitelů na tři nejčastěji uplatňovaná podpůrná opatření. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Ve čtyřech kapitolách teoretické části jsou popsány pojmy, legislativa, výzkumy a podmínky inkluze. V praktické části je popsán vlastní výzkum a výsledky výzkumného …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the use of supporr measures in inclusive education. The aim was to identify teacher´s views on three most freguently applied support measures. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The four chapters of the theoretical part describe the concepts, legislation, research and conditions of inclusion. The practical part describes my own …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2020
- Supervisor: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKOPOVÁ, Šárka. Podpůrná opatření k inkluzivnímu vzdělávání očima učitelů. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ