Erika JANKOVÝCH

Bachelor's thesis

Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY

The Efficiency of E-Marketing of Software Company XY
Abstract:
Cílem bakalářské práce je poskytnout informace nutné ke zvýšení efektivity e-marketingu v softwarové společnosti XY. Teoretická část řeší problematiku internetu jako moderního marketingového nástroje, zaměřuje se také na současné využití marketingové komunikace a komunikačního mixu v prostředí internetu. Analytická část je věnována využití e-marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na …more
Abstract:
The aim of this work is to provide information needed to improve the efficiency of e-marketing in the software company XY. The theoretical part deals with the problems of the Internet as a modern marketing tool, and also focuses on the current use of communications and marketing communication mix in the Internet environment. The analytical part is devoted to the use of e-marketing communications in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010
Identifier: 17908

Thesis defence

  • Supervisor: Bc. Hynek Cígler

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANKOVÝCH, Erika. Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing