Bc. Lenka Váradiová
Diplomová práce
Skupinová práce v matematice
Group work in mathematics
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití skupinové práce ve výuce matematiky na 2. stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce se čtenář seznámí se skupinovou prací z teoretického hlediska. Jedná se o kapitoly zaměřené na definice skupinové práce, pozitiva i negativa, velikosti skupin, možnosti vytvoření skupin, role učitele a žáků, fáze skupinové práce, hodnocení skupinové práce, charakteristické …víceAbstract:
The diploma thesis examines the use of group work in the teaching of mathematics at the secondary school. In the theoretical part of the diploma thesis, the reader gets acquainted with group work from a theoretical point of view. These focus in those chapters is on the defitions of group work, positives and negatives, group sizes, possibilities of creating groups, role of teacher and students, phases …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2avl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metoda expertních skupin ve výuce přírodopisu
Michaela BENEŠOVÁ -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Teachers awareness of Mind Mapping Use as ESL Teaching method
Kristýna Junová -
The CLIL Method: Teaching about the Importance of Sleep
Irena Obručová -
Complementary method of pronunciation teaching
Pavel Cvrk -
Young learners and CLIL as a teaching method
Nikola VACÍKOVÁ