Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Pavlína Tichá
Bc. Pavlína Tichá
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se blíže zabývá některými novými trendy v marketingové komunikaci. Stejně jako jiné obory i marketing se vyvíjí a objevují se nové možnosti komunikace. Kouzlo nových trendů spočívá v tom, že jsou dosud nevyzkoušené. Být nový může být jen jednou. Jde jen o to, správně využít nabízené příležitosti. Na konkrétním případu jsem se snažila ukázat použitelnost těchto trendů v marketingové …víceAbstract:
This bachelor’s work deals with some new trends in marketing communication. As well as other branches also marketing is developing and new communication opportunities are rising. The attraction of these new trends is that they haven’t been tried yet. So that means they are considered to be new only once. The thing is how to make the best of what is available on the market. This study is going to show …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dxhq9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček