Jakub Škulavík

Master's thesis

Činnostní učení jako prostředek pro rozvoj žákovských kompetencí

Acquisition of competences through learning by doing
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku rozvoje klíčových kompetencí žáků při činnostním a projektovém vyučování. Výzkumem jsem zjistil, že činnostním učením dochází k většímu rozvoji klíčových kompetencí než při výuce receptivním stylem. Dále jsem prokázal, že projektové vyučování je ideální pro rozvoj klíčových kompetencí u všech žáků
Abstract:
My diplom thesis focuses on description of key competences in learning by doing and project lessons. The results of my research are that learning by doing is more effective than receptive style of teaching. I would like to stress that project lessons are ideal for developing key competences too
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2008

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.