Činnostní učení jako prostředek pro rozvoj žákovských kompetencí – Jakub Škulavík
Jakub Škulavík
Master's thesis
Činnostní učení jako prostředek pro rozvoj žákovských kompetencí
Acquisition of competences through learning by doing
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku rozvoje klíčových kompetencí žáků při činnostním a projektovém vyučování. Výzkumem jsem zjistil, že činnostním učením dochází k většímu rozvoji klíčových kompetencí než při výuce receptivním stylem. Dále jsem prokázal, že projektové vyučování je ideální pro rozvoj klíčových kompetencí u všech žákůAbstract:
My diplom thesis focuses on description of key competences in learning by doing and project lessons. The results of my research are that learning by doing is more effective than receptive style of teaching. I would like to stress that project lessons are ideal for developing key competences too
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2008
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / odbor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - matematika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Výuka regionálních dějin pomocí projektového vyučování v hodinách dějepisu na středních školách ve Vsetíně
Dominika Ševčíková