Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích – Adéla Pařenicová
Adéla Pařenicová
Bakalářská práce
Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí využití fotografie a jednotného vizuálního stylu jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Zaměřuje se na sociální síť Instagram, kde je vizuální obsah klíčový a popisuje, jak tuto síť efektivně využívat k firemní propagaci. Praktická část se věnuje návrhu obsahu konkrétního instagramového profilu a tvorbě jeho vizuálního obsahu.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the importance of using photography and a consistent visual style as a marketing tool on social media platforms. It specifically targets the social network Instagram, where visual content is crucial, and describes how to use this platform effectively for corporate promotion. The practical part delves into designing the content of a specific Instagram profile and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pařenicová, Adéla. Využití fotografie jako marketingového nástroje na sociálních sítích. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Jednotný vizuální styl - Kavárna Kočičí
Nicole Břeňová -
Jednotný vizuální styl na příkladu města Bystřice
Denisa Říhová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková