Zpracování zákaznických dat – legislativa, problémy, etika – Jan Dudek
Jan Dudek
Bakalářská práce
Zpracování zákaznických dat – legislativa, problémy, etika
Processing of client’s data – legislation, ethics, problems
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním zákaznických dat. V teoretické části představuje pojmy spojené s danou problematikou a také popisuje legislativní rámce v české republice, Evropské unii a Spojených státech Amerických. Důraz je zde kladen také na etické problémy sběru zákaznických dat. V Praktické části jsou poznatky z teoretické části využity v kvalitativním průzkumu, který byl vytvořen …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on processing of client's data. Main notions and legislation in the Czech Republic, European Union and United States of America related to the topic are summarised in theoretical part. Stress is also put towards ethical problems connected with client's data processing. These findings are then put into use in qualitative research conducted for one of Czech banks. In conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Karel Koliš
- Oponent: Blanka Šperlingová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane