Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka – Bc. Kateřina NEŠVAROVÁ
Bc. Kateřina NEŠVAROVÁ
Master's thesis
Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka
Teaching French as a Foreign Language through Songs and Poems
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím písní a básní ve výuce francouzského jazyka. Cílem práce je poukázat na to, proč je zařazení písní a básní do výuky přínosné a zanalyzovat množství a způsob zapracování do aktuálních učebnic. V teoretické části vysvětlujeme klíčové pojmy, význam písní a básní pro výuku cizích jazyků a různorodost učebních stylů žáků. Praktická část se soustředí na analýzu učebnic francouzského …moreAbstract:
This work deals with the use of songs and poems in French language teaching. The aim is to point out why the inclusion of songs and poems in teaching is beneficial and to analyze the amount and method of integrating into current textbooks. The theoretical part explains the key concepts, the importance of songs and poems for foreign languages teaching and the diversity of learning styles of students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Helena Horová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEŠVAROVÁ, Kateřina. Využití písní a básní ve výuce francouzského jazyka . Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Secondary School Teacher Training in French
Theses on a related topic
-
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Vhodné výukové metody pro konkrétní učební styly žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole
Lenka Musilová -
Učební styly žáků se specifickými poruchami učení a chování
Vanda Šimkovská -
Učební styly žáků střední školy jako východisko učitelovy koncepce vyučování
Ivana Poničanová -
Učební styly žáků ve výuce přírodopisu
Michaela MALEČKOVÁ -
Styly učení u žáků se sluchovým postižením na sekundárním stupni vzdělávání
Barbora HRDOVÁ KOLÍBALOVÁ -
Učební styly žáků středních zdravotnických škol
Michaela MATOUŠŮ