Martina KLEPLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Abstract:
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.Abstract:
The bachelor thesis deals with an evaluation of a questionnaire survey of the marketing environment of the Solnice Restaurant in České Budějovice. Subsequently, a SWOT analysis is conducted to determine the restaurant's position in the market. The aim of the work is to propose improvement in options for the marketing mix based on the results of the questionnaire and SWOT analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEPLOVÁ, Martina. \textit{Marketingový mix vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture and Technology. 2024. Available from: https://theses.cz/id/727n8m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEPLOVÁ, Martina. Marketingový mix vybraného podniku. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Agriculture and TechnologyBachelor programme / field:
Agribussines / Agribusiness
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb
Kateřina Špitálská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
23/4/2024