Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s. – Bc. Petr BŘOUŠEK
Bc. Petr BŘOUŠEK
Master's thesis
Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.
The project of an integrated marketing communication in the joint stock company HCV Group.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce …moreAbstract:
This Diploma thesis focuses on the actual level of marketing communication within the joint stock company HCV Group. Additionally, it submits proposed changes ensuring faster development of the company, as well as increasing the number of their satisfied cus-tomers. The thesis was elaborated for the internal purposes of the company. The theoretical part briefly characterises various marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5855
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘOUŠEK, Petr. \textit{Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/72apli/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BŘOUŠEK, Petr. Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV group a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček