Online marketingová komunikace restaurace – Bc. Veronika Adamčíková
Bc. Veronika Adamčíková
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace restaurace
Online marketing communication of restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace online marketingové komunikace vybrané restaurace. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady jejich používání za účelem zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje analyzovány z pohledu obsahového a výkonnostního. Součástí praktické části bude primární výzkum týkající se vnímání online komunikace restaurace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is optimalization of the online marketing communication of selected restaurant. The theoretical part introduces the tools of online marketing communication and the principles of their application in order to increase the number of customers. In the practical part, these tools will be analyzed in terms of content and performence. The practical part will include primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jdb9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková