Regionálna tlač na Slovensku (štrukúra a organizácia práce v redakcii týždenníku MY Turčianske noviny, postavenie, funkcia) – prípadová štúdia – Mgr. Martina Lahitová
Mgr. Martina Lahitová
Bakalářská práce
Regionálna tlač na Slovensku (štrukúra a organizácia práce v redakcii týždenníku MY Turčianske noviny, postavenie, funkcia) – prípadová štúdia
Regional press in Slovakia (structure and organization of work in editors office, position, function) – case study
Abstract:
This bachelor thesis deals with the organization of work in regional weekly paper in Slovakia. It is a case study which targets the structure and description of functioning of editorial office, marketing department and advertising department, the role and the function of Slovak regional weekly paper called MY Turčianske noviny. The first part describes theoretical bases. It defines the concepts and …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá organizáciou práce v regionálnom týždenníku na Slovensku. Je to prípadová štúdia, ktorá sa zameriava na štruktúru a popis fungovania redakcie, marketingového a inzertného oddelenia, na postavenie a funkciu slovenského regionálneho týždenníka MY Turčianske noviny. V prvej časti popisuje teoretické východiská. Vymedzuje pojmy a hovorí o problematike redakčnej hierarchie, marketingovej …víceKlíčová slova
mediálna organizácia regionálna tlač redakčná hierarchia marketingová komunikácia postavenie na mediálnom trhu funkcia regionálneho média žurnalistický žáner výskumná práca prípadová štúdia media organization regional papers editorial hierarchy marketing communication position in media market function of regional media journalistic genre research work case study
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l457s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAHITOVÁ, Martina. \textit{Regionálna tlač na Slovensku (štrukúra a organizácia práce v redakcii týždenníku MY Turčianske noviny, postavenie, funkcia) – prípadová štúdia}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/730g1p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Economics of a firm on the media market
Maksym Ponomarenko -
Economics of a firm on the media market
Irina Grinkevich -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková