Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce – Jitka Roušalová
Jitka Roušalová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Customer Satisfaction Measurement with Chain Store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s obchodním řetězcem Kaufland v Jeseníku a Ostravě – Mariánských Horách. Cílem bylo posoudit, jak jsou zákazníci s hypermarketem spokojeni a také porovnání spokojenosti ve dvou různě velkých městech. První část obsahuje charakteristiku společnosti a popis marketingového prostředí. Následující kapitola popisuje teorii obchodu a problematiku analýzy …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the customer satisfaction measurement with retailer chain Kaufland in Jeseník and Ostrava – Mariánské Hory. The aim was to asses how customers are satisfied with a hypermarket and a comparison of satisfaction in two different large cities. The first part contains the characteristic of company and description of marketing enviroment. The following section describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91457
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Jana Valečková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Oto Petr -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková