Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce – Jitka Roušalová
Jitka Roušalová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Customer Satisfaction Measurement with Chain Store
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s obchodním řetězcem Kaufland v Jeseníku a Ostravě – Mariánských Horách. Cílem bylo posoudit, jak jsou zákazníci s hypermarketem spokojeni a také porovnání spokojenosti ve dvou různě velkých městech. První část obsahuje charakteristiku společnosti a popis marketingového prostředí. Následující kapitola popisuje teorii obchodu a problematiku analýzy …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the customer satisfaction measurement with retailer chain Kaufland in Jeseník and Ostrava – Mariánské Hory. The aim was to asses how customers are satisfied with a hypermarket and a comparison of satisfaction in two different large cities. The first part contains the characteristic of company and description of marketing enviroment. The following section describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Oto Petr -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková