Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund – Petra Čížková
Petra Čížková
Bakalářská práce
Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
The Analysis of Social Advertising of the World Wildlife Fund
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních reklam organizace World Wildlife Fund. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy - jejímu formování, principům a smyslu. Práce se dále zabývá emocemi a popisuje vliv emocí na konzumenta při vystavení reklamě s prosociálním sdělením …víceAbstract:
This thesis analyses the social advertising of the World Wildlife Fund organisation. The theoretical part focuses on the social advertising in terms of the theoretical definition and the phenomena of this topic studied so far - its forming, principles and sense. The thesis describes how emotions affect the consumers while the are being exposured to advertising with pro-social content with specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čížková, Petra. Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených
Soňa Plačková -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Kateřina Křikavová -
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
Hana Zábranská -
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Nárůst příjmové chudoby - následná exekuce, insolvence jako sociální problem
Jana RAKOVÁ -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Drogy jako sociální problém mladistvých
Hnilička Hnilička -
Šikana na pracovišti jako sociální problém
Irena Kaczorová