Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu – Ing. Darina Kořínková
Ing. Darina Kořínková
Diplomová práce
Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu
Sales support of personal automobiles in a view of management and marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.Abstract:
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kořínková, Darina. Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
1. Teoretická část:\nl{} Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil\nl{} b) výstavní soubor: Deforestace
Peter Polanský -
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Marek Titl -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Analýza marketingového prostředí a návrh komunikačního mixu pro Galerii současného umění v Českých Budějovicích.
Eva Jurčíková -
Výzkum potřeb zákazníků restauračního zařízení v rekreačním středisku Jedovnice.
Adéla Richterová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Markéta Velecká