Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik. – Bc. Hana MATUROVÁ
Bc. Hana MATUROVÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.
Project of utilization of marketing communication to increasing the visit rate of public spa Bludov, s.p.
Abstract:
V této diplomové práci je navržen projekt marketingové komunikace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. Cílem tohoto projektu je dosažení zvýšení návštěvnosti lázní Bludov, s. p.. Součástí této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace a její vnímání veřejností.Abstract:
In this thesis is proposed a project of marketing communication of the public spa Bludov. The goal of this project is to encourage attendance of this spa resort. This thesis includes also an analysis of a present marketing communication and its public apprehension.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Identifier:
1018
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATUROVÁ, Hana. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/73if44/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATUROVÁ, Hana. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti Státních léčebných lázní Bludov, státní podnik.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje
Petr Ivanov