Bc. Kateřina Součková

Diplomová práce

Comparison of the English Way of Advertising with its Spanish Counterparts

Comparison of the English Way of Advertising with its Spanish Counterparts
Anotace:
Tato práce pojednává o rozdílech mezi anglickou a španělskou tištěnou reklamou. Součástí práce je analýza třiceti anglický a třiceti španělských reklam. První část práce popisuje lingvistické teorie, které jsou doloženy na příkladech z analýzy korpusu. Druhá část obsahuje shrnutí výsledků analýzy a poukazuje na jazykové a vizuální rozdíly mezi anglickou a španělskou reklamou.
Abstract:
This thesis deals with differences between English and Spanish way of advertising. It includes an analysis of thirty English and thirty Spanish advertisements. The first half of the thesis describes linguistic theories applied to advertising and examples from the corpus are used to support these theories. The second half of this work is based on the actual analysis and proves the differences between …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta