Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost – Július Fabuľa
Július Fabuľa
Bakalářská práce
Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Anotace:
Základem bakalářské práce je přiblížení možností jak se dají využít sociální média pro podnikatelské účely. To opisuje první část. V druhé části je popsán podnikatelský záměr volnočasových aktivit pro seniory.Abstract:
Basis of bachelor's work is opportunities approach how social media could be used for business purposes. This is described in first part. In second part there is described business plan of free time activities for seniorsAbstract:
Základom bakalárskej práce je priblíženie možností ako sa dajú využiť sociálne médiá pre podnikateľské účely. To opisuje prvá časť. V druhej časti je opísaný podnikateľský zámer voľnočasových aktivít pre seniorov.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 3. 2015
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Jana Zmeškalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků