Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost – Július Fabuľa
Július Fabuľa
Bachelor's thesis
Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Abstract:
Základem bakalářské práce je přiblížení možností jak se dají využít sociální média pro podnikatelské účely. To opisuje první část. V druhé části je popsán podnikatelský záměr volnočasových aktivit pro seniory.Abstract:
Basis of bachelor's work is opportunities approach how social media could be used for business purposes. This is described in first part. In second part there is described business plan of free time activities for seniorsAbstract:
Základom bakalárskej práce je priblíženie možností ako sa dajú využiť sociálne médiá pre podnikateľské účely. To opisuje prvá časť. V druhej časti je opísaný podnikateľský zámer voľnočasových aktivít pre seniorov.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57693
Thesis defence
- Date of defence: 26. 3. 2015
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Jana Zmeškalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FABUĽA, Július. \textit{Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/7456qx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků