Július Fabuľa

Bachelor's thesis

Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost

Tvorba nových zákaznických skupin prostřednictvím sociálních médií jako tržní příležitost
Abstract:
Základem bakalářské práce je přiblížení možností jak se dají využít sociální média pro podnikatelské účely. To opisuje první část. V druhé části je popsán podnikatelský záměr volnočasových aktivit pro seniory.
Abstract:
Basis of bachelor's work is opportunities approach how social media could be used for business purposes. This is described in first part. In second part there is described business plan of free time activities for seniors
Abstract:
Základom bakalárskej práce je priblíženie možností ako sa dajú využiť sociálne médiá pre podnikateľské účely. To opisuje prvá časť. V druhej časti je opísaný podnikateľský zámer voľnočasových aktivít pre seniorov.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 3. 2015
  • Supervisor: Dana Zadražilová
  • Reader: Jana Zmeškalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57693

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu