Štěpánka Dudová

Diplomová práce

Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese

Personnel marketing of banking istitution in the time of comming recession
Anotace:
Diplomová práce zachycuje problematiku personálního marketingu (tj. budování zaměstnavatelské značky a proces získávání zaměstnanců) ve vybrané bankovní instituci v období očekávané recese. Práce zahrnuje jednak marketingovou stránku personálního marketingu a popis procesu získávání zaměstnanců, tak popis hlavních důsledků recese na trh práce v České republice včetně vlivu na procesy získávání zaměstnanců …více
Abstract:
The diploma thesis is covering questions of personnel marketing ( means problems of personnel branding and the recruitment process) of one of the biggest banking institution from the czech market in the time of comming recession. The thesis involve an aspect of marketing and a description of recruitment process. Also there is a description of main concequences of the financial crise to the labour market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
  • Vedoucí: Jiří Kleibl
  • Oponent: Katarina Mercelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15028

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management