Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal – Adam Ježek
Adam Ježek
Master's thesis
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Loyalty programmes as a tool for competitive fight against price reductions on the example of L'Oréal
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.Abstract:
Diploma thesis is focused on the topic of loaylty programmes. First part deals with the history, trends and future of loyalty programmes in general. Second part is devoted to the loyalty programme of L'Oréal Paris, which was analyzed. Based on carried analysis, proper recommendation were suggested in order to improve the processes and effectivity of the loyalty programme.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34002
Thesis defence
- Date of defence: 27. 9. 2012
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Petra Šebová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽEK, Adam. \textit{Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2011. Available from: https://theses.cz/id/75vf43/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Dominika Wachtlová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Adam Karlík -
Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
Iveta Pomykalová