Bc. Monika HAVLÍKOVÁ
Master's thesis
Potenciál Guerilla marketingu
The potential of Guerilla marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace …moreAbstract:
Thesis deals with the research of the potential of guerilla marketing and his popularity. The thesis examines trends and popularity of marketing. The purpose of this thesis is to devise a guerilla marketing campaign for a selected company, based on quantitative research (questionnaire survey among marketing professionals) and qualitative (guided interview and focus group with employees of the organization …moreKeywords
ambient marketing ambush marketing buzz marketing krizová komunikace digitální marketing emoce v marketingu focus group guerilla marketing guerilla marketingová kampaň guerilla pricing Jay Conrad Levinson mosquito marketing street marketing řízený rozhovor dotazníkové šetření trendscouting undercover marketing viral marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÍKOVÁ, Monika. Potenciál Guerilla marketingu. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Guerilla marketing
Kristýna Patrasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights