Potenciál Guerilla marketingu – Bc. Monika HAVLÍKOVÁ
Bc. Monika HAVLÍKOVÁ
Diplomová práce
Potenciál Guerilla marketingu
The potential of Guerilla marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace …víceAbstract:
Thesis deals with the research of the potential of guerilla marketing and his popularity. The thesis examines trends and popularity of marketing. The purpose of this thesis is to devise a guerilla marketing campaign for a selected company, based on quantitative research (questionnaire survey among marketing professionals) and qualitative (guided interview and focus group with employees of the organization …víceKlíčová slova
ambient marketing ambush marketing buzz marketing krizová komunikace digitální marketing emoce v marketingu focus group guerilla marketing guerilla marketingová kampaň guerilla pricing Jay Conrad Levinson mosquito marketing street marketing řízený rozhovor dotazníkové šetření trendscouting undercover marketing viral marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍKOVÁ, Monika. Potenciál Guerilla marketingu. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Guerilla marketing
Kristýna Patrasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva