"Zase to člověka tak nějak nakopne" - nové formy profesního rozvoje učitelů základních škol – Bc. Jana Křenová, DiS.
Bc. Jana Křenová, DiS.
Diplomová práce
"Zase to člověka tak nějak nakopne" - nové formy profesního rozvoje učitelů základních škol
"One gets a kick out of it again" - New forms of primary teachers professional development
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti a formy profesního rozvoje učitelů základních škol. V teoretické části se zabývá pojetím učitelské profese a přípravou na toto povolání z historického hlediska. Pozornost je věnována reformě českého školství po roce 1989 a jejím cílům, s nimiž je spojeno i nové pojetí role učitele. V této souvislosti jsou v práci zmíněny nové pohledy na formy podpory a rozvoje …víceAbstract:
This thesis focuses on possibilities and types of professional development of primary school teachers. The theory chapter deals with the historical view on the concept of and the preparation for the teaching profession. Attention is drawn to the post-1989 school reform and its objectives with which the new concept of the role of a teacher is also associated. The thesis, in this context, mentions new …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ji8ej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Martin Stanoev, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Teacher Training in the Czech Republic and the US
Michaela Tauchmanová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil