Monika HRBÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Green Tourism - The Persuasive Strategies In Advertising Environmentally Friendly Holiday

Green Tourism - The Persuasive Strategies In Advertising Environmentally Friendly Holiday
Abstract:
This bachelor thesis presents the results of an analysis of green tourism advertisements. The focus was principally on persuasive strategies. The articles for the corpus were collected predominantly from the online versions of British newspapers. The aim of the thesis is to identify the features that influence the behaviour of a potential customer and describe them. The research results include particularly …více
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje výsledky analýzy reklam na zelené cestování. Důraz byl kladen především na přesvědčovací metody. Korpus byl shromážděn z několika internetových článků, zejména z online verzí britských novin. Cílem této práce je identifikovat prvky, které ovlivňují chování potencionálních zákazníků, a popsat je. Analýze byly podrobeny zvláště ty prvky přesvědčovacích strategií, které …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Zveřejnit od: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRBÁČKOVÁ, Monika. Green Tourism - The Persuasive Strategies In Advertising Environmentally Friendly Holiday. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání