Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace – Bc. Nikola Najmanová
Bc. Nikola Najmanová
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu v plánování a realizaci marketingové komunikace
The task of marketing research in planning and realization of marketing communication
Anotace:
Marketingový výzkum je důležitou součástí marketingového rozhodování. Poskytuje informace, které by jinak marketingový manažeři nezískali. Je mnoho druhů výzkumu, stejně jako je mnoho druhů otázek na které můžeme získat odpověď pomocí výzkumu. Ve své práci porovnávám výsledky výzkumů za 4 roky a marketingová rozhodnutí provedená na jejich základě. Každé rozhodnutí se odráží ve výsledcích výzkumu v …víceAbstract:
Marketing research is very important for marketing decision making. It allows marketing managers to gather information, which would be otherwise very difficult to acquire. There are many kinds of research as well as a many kinds of questions which can be answered throught market research. In my thesis I am comparing results of marketing research performed in previous 4 years and the marketing decisions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m83p2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková