Tomáš Pavelek

Diplomová práce

Analýza nákupního procesu Generace Y ve Španělsku

Analysis of Consumer Buying Process of Generation Y in Spain
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit specifika nákupního rozhodovacího procesu Generace Y ve Španělsku. Dílčím cílem bylo porovnání nákupního rozhodovacího procesu mezi ženami a muži. Primární data byla získána pomocí metody CAWI. Hlavní výzkumnou metodou byla shluková analýza. Výstup výzkumu tvoří ucelená analýza nákupního procesu Generace Y ve Španělsku.
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to find out the specifics of consumer buying process of Generation Y in Spain. The partial aim was to compare the consumer buying process of women and men. Primary data was obtained by CAWI. The main research method was a cluster analysis. The research output consists of a compact analysis of consumer buying process of Generation Y in Spain.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
  • Oponent: Ondřej Musil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod