Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum – Kateřina Studená
Kateřina Studená
Master's thesis
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Reading Literacy in Connection to the Current Curriculum in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výzkum čtenářské gramotnosti žáků v kontextu požadavků aktuálního kurikula. Cílem diplomové práce je zjistit míru úspěšnosti žáků v očekávaných výstupech zaměřených na čtenářskou gramotnost. V teoretické části práce jsou uvedena teoretická východiska pojmu čtenářské gramotnosti a aktuálního kurikula pro Českou republiku. V praktické části práce je zpracován kvantitativně …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the research of reading literacy of pupils in the context of the current curriculum requirements. The diploma thesis aims to determine the level of pupils' success in the expected outcomes focused on reading literacy. The theoretical part of the thesis presents the theoretical background of the concept of reading literacy and the current curriculum for the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STUDENÁ, Kateřina. \textit{Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/7741eu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Studená, Kateřina. Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost
Adéla Rázlová -
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Veronika Najvarová -
Čtenářská gramotnost u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Lada LANGOVÁ -
Příprava dítěte na primární vzdělávání v mateřské škole s důrazem na oblast jemné motoriky
Štěpánka Jelínková -
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Primární vzdělávání romských žáků prizmatem asistenta pedagoga
Pavla Pokladníková -
Primární vzdělávání žáků s autismem pohledem učitelů
Jana Matušíková -
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Jakub SACHR