Enseñanza de la lengua extranjera: propuesta didáctica basada en la narcocultura mexicana – Bc. Renata Kulíšková
Bc. Renata Kulíšková
Diplomová práce
Enseñanza de la lengua extranjera: propuesta didáctica basada en la narcocultura mexicana
Foreign Language Teaching: Didactical Proposal based on Mexican Narco Culture
Abstract:
The thesis deals with the socio cultural part of the language teaching. First part of the thesis describes the theoretical base which includes applied terminology, language teaching methods, Common European Framework of Reference for Languages, its common reference levels and the competences developed in the language lessons. The attention is paid to the language competences as well as to the development …víceAbstract:
Tato diplomová práce se orientuje na složku sociokultury v rámci výuky cizího jazyka. První část práce je věnována teoretickému základu, ve kterém je představena základní terminologická báze, metody výuky cizích jazyků, Společný evropský referenční rámec pro jazyky, jeho rozdělení na společné referenční úrovně a dále stanovení jednotlivých kompetencí rozvíjených při výuce cizího jazyka. Pozornost je …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pzgeg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Athena Alchazidu, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Common European Framework of Reference and Language Testing
Darina JELÍNKOVÁ -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Tereza Mácková -
Zpracování sémantiky slovesných prefixů pro potřeby výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (úroveň B1 a B2)
Renáta Malá -
Podpůrný materiál pro výuku žáků s OMJ na II. stupni ZŠ v oblasti mikroregionu Bojkovsko
Darina Lukášová