Ing. Jan Mazůrek

Bachelor's thesis

CRM jako nástroj konkurenčního boje

CRM as a competition instrument
Abstract:
Tématem mé práce je CRM jako nástroj konkurenčního boje. Konkurenční prostředí je dnes velmi tvrdé a zákazník je stále více náročnější. Podniky se proto předhání v tom, kdo nabídne zákazníkovi něco navíc, nějakou přidanou hodnotu. Implementace CRM ale není jednoduchá záležitost, představuje důkladnou přípravu, analýzu a také zapojení všech kompetentních osob. Je dobré se řídit jistými pravidly implementace …more
Abstract:
The subject of my writing is CRM used as an instrument in competitors fight. Today the competition is very keen and a customer is going to be more and more fastidious. And that´s the reason why companies are in competition, who will offer something else to a customer, some added value. But the implementation of CRM is not so easy, it demands a careful preparation, analysis and also participation of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2008
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní