Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou – Bc. Barbora Veselá
Bc. Barbora Veselá
Bakalářská práce
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
Creation of Advertising Campaigns by an Advertising Agency
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je proniknout do problematiky marketingových nástrojů a jejich použití. Jde o přípravu a vytvoření reklamní kampaně pro zlepšení pozice firmy na trhu. V tomto případě se jedná o fiktivní firmu KARERRA, s.r.o. se sídlem v Českých Budějovicích. Pro zpracování reálných skutečností budou použity data, z nejmenované firmy s podobným podnikatelským záměrem. Jedná se zejména …víceAbstract:
The subject matter of this project is to gain an understanding about the problems of marketing tools and their use. The main task is to prepare and create an advertising campaign to improve the position of a company on a market. In this case it is a fictional company called KARERA, s.r.o. located in Ceske Budejovice. For procession of the real facts there will be used data from an unnamed company with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ob532/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
- Oponent: Ing. Klára Socherová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková