Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Martina Forejtová
Martina Forejtová
Bachelor's thesis
Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Awareness of Kindergarten Teachers about the Education of Children with Special Educational Needs
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami pohledem učitelek mateřské školy. Cílem práce je zjistit, jaké odborné znalosti mají učitelky mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se věnujeme vymezení pojmu dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. V souvislosti se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the education of children with special educational needs from the perspective of preschool teachers. The aim of the thesis is to determine what professional knowledge preschool teachers have regarding the education of children with special educational needs. The theoretical part deals with the definition of the concept of children with special educational needs. In connection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOREJTOVÁ, Martina. \textit{Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/784k1z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Forejtová, Martina. Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová