Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Martina Forejtová
Martina Forejtová
Bachelor's thesis
Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Awareness of Kindergarten Teachers about the Education of Children with Special Educational Needs
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami pohledem učitelek mateřské školy. Cílem práce je zjistit, jaké odborné znalosti mají učitelky mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se věnujeme vymezení pojmu dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. V souvislosti se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the education of children with special educational needs from the perspective of preschool teachers. The aim of the thesis is to determine what professional knowledge preschool teachers have regarding the education of children with special educational needs. The theoretical part deals with the definition of the concept of children with special educational needs. In connection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOREJTOVÁ, Martina. \textit{Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/784k1z/.
Jak správně citovat práci
Forejtová, Martina. Povědomí učitelek mateřské školy o vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová