CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o. – Renáta SLOVÁČKOVÁ
Renáta SLOVÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.
CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd.
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management {--} CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází …moreAbstract:
Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company´s customers. Com-munication with customers wouldn{\crq}t be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn{\crq}t take care of him in attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9746
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOVÁČKOVÁ, Renáta. \textit{CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/785ayk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLOVÁČKOVÁ, Renáta. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane