Renáta SLOVÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.

CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd.
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management {--} CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází …more
Abstract:
Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company´s customers. Com-munication with customers wouldn{\crq}t be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn{\crq}t take care of him in attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier: 9746

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLOVÁČKOVÁ, Renáta. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics