CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o. – Renáta SLOVÁČKOVÁ
Renáta SLOVÁČKOVÁ
Bakalářská práce
CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.
CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd.
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management {--} CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází …víceAbstract:
Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company´s customers. Com-munication with customers wouldn{\crq}t be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn{\crq}t take care of him in attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁČKOVÁ, Renáta. \textit{CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/785ayk/.
Jak správně citovat práci
SLOVÁČKOVÁ, Renáta. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane