Bc. Monika Petrovická

Bachelor's thesis

Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy

Blog as a marketing tool in Small & Medium Business
Abstract:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje internetu. Poukazuje na dynamický růst mezi uživatele a význam, který internet v současné době pro uživatele má. Nahlíží na internet jako na silný marketingový nástroj a rozebírá možnosti firem, jak se na internetu uplatnit. Jde více do hloubky při rozborech blogů, které neslouží pouze jako soukromé deníčky, ale lze jejich potenciál využít pro firemní marketing …more
Abstract:
This bachelor thesis talks about the internet in its first part. It shows how quickly an amount of internet users grows and how significantly the internet influences its users. The internet is described as a strong marketing tool with many opportunities for companies. The main topic is about blogs. Blogs are not used only for users’ diaries but blogs have a big capability as a marketing tool. They …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní