Bc. Lenka Leová

Bachelor's thesis

Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události

A proposal of a fashion show project as a marketing event
Abstract:
Práce vychází z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část slouží k zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně popisu obecných kroků realizace módních přehlídek. V praktické části se pak věnujeme popisu odborného postupu zpracování návrhu projektu módní přehlídky, který je zadáním této práce.
Abstract:
Work is based on the general theoretical knowledge in the fields of marketing communication and project management. The theoretical part is used to weave the chosen theme into these sectoral frameworks, including a description of the general process of implementation of fashion shows. The practical part is devoted to the description of professional progress of the proposal of the fashion show project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní