Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události – Bc. Lenka Leová
Bc. Lenka Leová
Bachelor's thesis
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
A proposal of a fashion show project as a marketing event
Abstract:
Práce vychází z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část slouží k zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně popisu obecných kroků realizace módních přehlídek. V praktické části se pak věnujeme popisu odborného postupu zpracování návrhu projektu módní přehlídky, který je zadáním této práce.Abstract:
Work is based on the general theoretical knowledge in the fields of marketing communication and project management. The theoretical part is used to weave the chosen theme into these sectoral frameworks, including a description of the general process of implementation of fashion shows. The practical part is devoted to the description of professional progress of the proposal of the fashion show project …moreKeywords
Event marketing genius loci haute couture marketing marketingová komunikace marketingový mix marketingový komunikační mix módní přehlídka projektový management press relations public relations trojimperativ. Event marketing marketing communication marketing mix marketing communication mix fashion show project management trojimperativ.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s2llj/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova