Bc. Veronika Vanišová

Diplomová práce

Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality

Efficiency of advertising and marketing campaign of Skanska Reality
Anotace:
Cílem práce je objasnění pojmů a detailní popsání základní terminologie daného tématu a dále pak analýza postavení marketingového oddělení ve společnosti Skanska Reality. Konkrétně pro vysvětlení využiji znalosti z prostředí firmy, kterou znám, a zaměřím se na otázky, k čemu slouží marketingové oddělení, jak oslovuje potencionální zákazníky, jaké formy komunikace, reklamy a mediální kampaně používá …více
Abstract:
The goal is to clarify the concepts and to define in detail the basic terminology of the topic and then, additionally, an analysis of the position of the Marketing Department of the Skanska Reality Company. For this explanation I will specifically utilise the knowledge of the environment of the company as I understand it I and will focus on the following issues: What are the goals that the Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Ondřej Svatoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní