Spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem 1. stupně ZŠ z pohledu učitele – Bc. Adéla MICHÁLKOVÁ
Bc. Adéla MICHÁLKOVÁ
Diplomová práce
Spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem 1. stupně ZŠ z pohledu učitele
Cooperation between an education assistant and a primary school teacher from the perspective of the teacher
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spoluprací mezi asistentem pedagoga a učitelem 1. stupně ZŠ z pohledu učitele. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno inkluzivní vzdělávání, pracovní pozice asistenta pedagoga a spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem. V praktické části je zpracován výzkum kvalitativního charakteru, který byl zpracován prostřednictvím polostrukturovaných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with cooperation between an educational assistant and a primary school teacher from teacher's perspective. It is divided info practical and theoretical part. The theoretical part describes inclusive education, the job position of a educational assistant and the cooperation between an educational assistant and a teacher. In the practical part, research of a qualitative nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHÁLKOVÁ, Adéla. Spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem 1. stupně ZŠ z pohledu učitele. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2023