An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o. – Monika Klasovitá
Monika Klasovitá
Bachelor's thesis
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Abstract:
The goal of this work is to increase the efficiency of marketing communications mix of the company Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. The work is divided into theoretical and practical part. The first part contains theoretical facts based on literature and the issues related to the marketing mix and communication, focusing mainly on Business-to-business marketing and the industry field. The second …moreAbstract:
Cílem bakalářské práce je zvýšení efektivnosti marketingového komunikačního mixu společnosti Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou vysvětlené teoretické poznatky z odborné literatury a východiska týkající se marketingového mixu a komunikace zaměřené zejména na business-to-business marketing a průmyslové odvětví. Druhá, …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Accessible from:: 5. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLASOVITÁ, Monika. \textit{An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/79bxrr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klasovitá, Monika. An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná