An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o. – Monika Klasovitá
Monika Klasovitá
Bakalářská práce
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Abstract:
The goal of this work is to increase the efficiency of marketing communications mix of the company Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. The work is divided into theoretical and practical part. The first part contains theoretical facts based on literature and the issues related to the marketing mix and communication, focusing mainly on Business-to-business marketing and the industry field. The second …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je zvýšení efektivnosti marketingového komunikačního mixu společnosti Sadlon Technologies, s.r.o. Stará Turá. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou vysvětlené teoretické poznatky z odborné literatury a východiska týkající se marketingového mixu a komunikace zaměřené zejména na business-to-business marketing a průmyslové odvětví. Druhá, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Zveřejnit od: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLASOVITÁ, Monika. \textit{An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/79bxrr/.
Jak správně citovat práci
Klasovitá, Monika. An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Arnošt KOSMA -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná