Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva – Jiří PLANÝ
Jiří PLANÝ
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva
Measuring of customer's satisfaction in catering establishment of Interhotel Moskva
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of the customer?s satisfaction with dining menu in restaurants of the Interhotel Moskva. Analysis is realized by questionnaires. The bachelor thesis is divided into theoretical and analytical part. Theoretical part is focused on processing of the theoretical informations and findings dealing with services, marketing research and customers satisfaction measurement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21259
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLANÝ, Jiří. \textit{Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/79vi2g/.
Jak správně citovat práci
PLANÝ, Jiří. Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková